Laster Arrangementer

« All Arrangementer

• Beklager. Denne arrangement har allerede funnet sted.

Årsmøte - Vestfold lokallag

februar 13 kl. 18:30 - 21:00

| Gratis

Vestfold lokallag avholder årsmøte onsdag 13. februarRe Helsehus Revetalgata 52, 3174 Revetal. Merk: Årsmøtet er i år flyttet til Re!

Møtekvelden starter med et kort foredrag om mestring av lavt stoffskifte av vår lokallagsleder Marianne Eide Larsen. Hun er likeperson og har tidligere vært mangeårig leder av forbundets Kontaktutvalg Hypotyreose. Gjennom dette har hun opparbeidet seg stor erfaringskompetanse, både fra de mange fagforedrag hun har fått med seg, men særlig gjennom samtale med alle de hun har møtt. Siste del av kvelden er det årsmøte. Det er en fin anledning for alle til å få innblikk i lokallagets aktiviteter. Derfor er også alle ikke-medlemmer velkommen, selv om de ikke kan stemme over årsmøtesakene.

Dagsorden for årsmøtet:

• Navneopprop
  • Valg av møteleder og møtesekretær
  • Godkjenning av innkalling og dagsorden
  • Valg av tellekorps og to til å underskrive protokollen
  • Årsmelding for 2018
  • Årsregnskap for 2018
  • Innkomne forslag
  • Styrets forslag til handlingsplan og budsjett for 2019
  • Valg

Årsmøtet behandler årsmøtesaker. Papirer til årsmøtet blir delt ut på årsmøtet. De som ønsker årsmøtepapirer tilsendt, kan ta kontakt så sender vi. Mob.: 909 34 094 May Britt Reistad, nestleder, eller til lokallagets e-post:  vestfold@stoffskifte.org

Dato: