Laster Hendelser

« Alle Hendelser

• Beklager. Denne hendelse har allerede funnet sted.

Årsmøte – Drammen og omegn lokallag

februar 23 kl. 18:00 - 20:00

Årsmøtet 2021 blir avviklet på nett p.g.a. smittesituasjonen.

Du kan melde deg på til årsmøte via SMS til nr. 458 08 889. Frist for påmelding  9. februar.

Oppgi epost adresse for å motta møteinnkalling (vi benytter Zoom).

Medlemskontingent for 2021 må være betalt ved deltakelse på årsmøtet.

Du vil få tilsendt lenke til årsmøtet og sakspapirer når du har meldt deg på.

Sakspapirer:

Årsberetning for 2020

Regnskap og revisorberetning for 2020

Handlingsplan for 2021

Forslag til budsjett for 2021

Valgkomiteens innstilling til styremedlemmer 2021

Foreløpig dagsorden for årsmøtet:                                                                                                                                                              Saksnr / Sak

1. Navneopprop
  2. Godkjenning av innkalling
  3. Valg av møteleder
  4. Valg av møtesekretær(referent)
  5. Konstituering